Білборд з елементом тролінгу від Hyundai

Білборд з елементом тролінгу від Hyundai Минулого року автобренд Audi в зовнішній рекламі свого електрокросоверу E-tron Sportback, використали ім'я Ілона Маска, а цього року Женевському автосалону вже Hyundai вирішили потролити засновника Tesla. Якщо Audi дуже хитро обіграли ім'я Маска "Musk-Have" то корейці не змогли обіграти назву електрокара Kona Electric і просто запропонували йому зробити свій хід. На самому звичайному бігборді, який був розміщений на фасаді знаменитого автосалону було зображено постер з трьома авто і написом "Your turn, Elon", що ніби натякає у відсутності гідної конкурентності зі сторони Тесли. 

Цікаво, що бажаючих за рекламувати себе на імені видатної фірми і його не менш видатного керівника, більш ніж достатньо, при тому це можна сприймати як і рекламу самої Тесли. Своїм слоганом "Перший компактний електрокросовер вжу тут", маркетологи Хюндай, ніби хотіли, підколоти і зробити відсилку до обіцянки Тесла, щодо виходу обіцяної моделі того ж классу Model Y, яка досі не представлена. Цілком можливо, що історія матиме продовження.
1.1.1970