Зовнішня реклама в Україні проходить черговий етап реформ

Зовнішня реклама в Україні проходить черговий етап реформ
Реформа зовнішньої реклами в Україні триває: новини про знесення конструкцій і про очищення фасадів будівель від «неправильних» вивісок регулярно приходять з різних куточків країни. Не залишилася осторонь від таких звісток в цьому місяці і Запорізька область: так в Мелітополі в кінці минулого тижня на засіданні місцевого виконкому було прийнято рішення про знесення ще кількох рекламних щитів. На цей раз реформа «пройшлася» по вулиці Інтеркультурна (вона перетинає Мелітополь зі сходу на захід). «Тут є білборди, які не відповідають правилам розміщення. І вони будуть демонтовані вже до кінця вересня » – повідомив новину журналістам начальник місцевого відділу благоустрою та екології Олексій Громико.

Схожі звістки – але вже в інших масштабах – приходять і з Одеси. Тільки на минулому тижні адміністрація міста склала понад 220 актів фіксації порушень розміщення реклами та вивісок на фасадах будівель і демонтувала понад 300 конструкцій зовнішньої реклами на вулицях: Велика Арнаутська, Преображенська, Канатна, Базарна, Буніна, а також на проспекті Добровольського, на вул. Левітана і в інших місцях. «Контроль здійснюється вчасно, роботи по знесенню зовнішньої реклами та вивісок, розміщених з порушеннями, в Одесі тривають у плановому режимі» – коментують ситуацію в місцевих органах управління.

Все більших обертів набирає реформа зовнішньої реклами і в Києві. Зокрема, динаміка поновлення вигляду столичних вулиць за минулі три місяці виглядає так: в червні 2018 року замінили старі і знесли «зайві» бігборди на 12-ти вулицях, в липні – вже на 34-х, а в серпні (за попередніми даними) від «неправильної» зовнішньої реклами звільнена вже 41 транспортно-пасажирська магістраль.

Згідно з доповідями виконавців, на тих вулицях Києва, де, згідно Реформи, вже «наведено лад» – зовнішня реклама повністю має «нове обличчя». При цьому на деяких місцях кількість носіїв у столиці скорочується дуже відчутно. Наприклад, на Набережній від загального рекламного «метражу» залишилося менше 10% (з раніше існуючих 3185 квадратних метрів площ «залишилися живими» лише 245).

17.9.2018