Зовнішня реклама продовжує набирати обороти на глобальному ринку

Зовнішня реклама продовжує набирати обороти на глобальному ринку
За даними аналітичного агентства MAGNA за 2019 рік, з традиційних інструментів комунікації з клієнтами тільки зовнішня реклама (носії категорії out-of-home) продовжила укріплювати свої позиції на глобальному ринку. У той час як інші неелектронні канали (телебачення, радіо та друковані ЗМІ) у всьому світі продовжують зазнавати падіння обсягів продажів або демонструють мляве зростання в межах менше 1%, сегмент outdoor реклами продовжує зберігати ринкову тенденцію, якої дотримується вже 9 років: він стабільно зростає із середньою швидкістю трохи більше 4-х відсотків на рік.

На думку фахівців MAGNA, ситуація на глобальному рекламному ринку в найближчі п'ять років кардинально не зміниться: out-of-home буде продовжувати набирати обертів (за прогнозами - з зростанням близько 3-х відсотків на рік), а решта нецифрових ЗМІ - будуть повільно втрачати позиції (до 2% на рік).

Що стосується загальних прогнозів по глобальному ринку реклами в 2019 році, в більш ранніх звітах експерти MAGNA висловлювалися оптимістично (незважаючи на відсутність великих циклічних подій - виборів, чемпіонатів та інших заходів). За їх словами, економіка залишиться сильною і тенденція до зростання прибутків в секторі збережеться. Зокрема, в поточному році доходи від продажів у операторів ринку складуть 600 млрд. доларів США.

Агентство MAGNA (Нью-Йорк, США) - компанія, що спеціалізується на аналітичних дослідженнях і розробці інвестиційних стратегій для своїх акціонерів і клієнтів. Організація входить до міжнародної групи IPG Mediabrands (це один з членів знаменитої "великої четвірки" рекламного ринку з річними доходами на рівні $ 9 млрд. (За станом на 2018 рік)).

27.8.2019