Зовнішня реклама в Києві незабаром подорожчає

Зовнішня реклама в Києві незабаром подорожчає
За порівняно невеликий період часу кількість носіїв категорії зовнішня реклама в Києві скоротилася майже на половину (з 12000 конструкцій до 6800). До кінця 2018 року столична влада планує прибрати ще близько 37% від площин, що залишилися. Для того, щоб компенсувати збитки від зменшення податкових надходжень до бюджету, Київська Міська Державна Адміністрація планує підняти ціни на розміщення зовнішньої реклами. «Нові тарифи почнуть діяти з 1 січня 2019 року» – поділився інформацією із кореспондентами в своєму інтерв'ю Олександр Смирнов, який займає в КМДА посаду керівника департаменту з питань реклами.

За словами Олексія Резнікова (заступника київського міського голови), програма реформування системи розміщення зовнішньої реклами в столиці України була запущена ще з того часу, як посаду мера Києва очолив Віталій Кличко. Але впроваджуються нововведення в цій сфері поступово. Майже півтори роки готувався звід відповідних правил, потім було запущено процес їх узгодження. Нарешті – в кінці весни минулого року – правила розміщення рекламних площин були схвалені і набрали чинність, а на початку зими 2017 року вже були затверджені типові схеми розташування outdoor конструкцій на вулицях. Повністю ж нова система розміщення зовнішньої реклами запрацює протягом найближчих одного-двох років (для остаточного перезапуску програми влада буде очікувати закінчення термінів дії існуючих договорів оренди).
Нагадаємо: в рамках нових правил, підготовлених КМДА, територія Києва була умовно поділена на кілька форматних зон. У нульовий зоні (а це історичний центр столиці, ряд міських парків, бульварів та інших локацій) – згідно з нововведеннями – зовнішньої рекламі не буде взагалі. У першій і другій зонах (а це території в центральній частині міста) буде дозволено встановлювати сіті-лайти та інші конструкції з рекламними площинами до восьми «квадратів». Ну а бігборди в Києві можна буде зустріти тільки в третій і четвертій форматних зонах (в спальних районах, в промислових секторах і на виїзді зі столиці).

Схеми майбутнього розміщення рекламних конструкцій у Києві можна знайти на сайті управління з питань реклами КМДА. Згідно з новими умовами, в мегаполісі залишиться всього 4390 outdoor площин, що майже в три рази менше від «дореформеної» кількості. Чи буде компенсаційне подорожчання вартості розміщення прямо пропорційним – на цей час невідомо.

18.8.2018