За дослідженнями Cuebiq - зовнішня реклама - найефективніший інструмент залучення клієнтів

За дослідженнями Cuebiq - зовнішня реклама - найефективніший інструмент залучення клієнтів

Компанія Cuebiq опублікувала третє щорічне дослідження в області атрибуції (поведінки реципієнтів після рекламного контакту) під робочою назвою Footfall Attribution Benchmarks. Згідно з даними, викладеними в цьому матеріалі, в минулому році найефективнішими інструментами для залучення покупців у магазини були носії категорії Зовнішня Реклама. Представники лінійки out-of-home (OOH) обігнали колишнього чемпіона сектора - рекламу в додатках - і впевнено зайняли в рейтингу аналітиків лідерські позиції.

Зокрема, за словами фахівців Cuebiq, в 2018 році зовнішня реклама збільшувала відвідуваність торгових залів на 80-120 відсотків. Тоді як крос-девайс-реклама могла підвищити трафік відвідувачів лише на 6-39%, а окремо взята реклама через мобільні девайси - на 10-89 відсотків.

Сітілайти та бігборди аналітики Cuebiq в свої дослідження включили вперше. Однак результати порівняння ефективності зовнішньої реклами та інших носіїв їх не здивували. "OOH зустрічається всюди. Ця реклама "не пропускається" (unskippable - її неможливо "відключити ", з неї не можна "перестрибнути" на інший канал - як з рекламою в Інтернеті або по ТБ). І це найближча реклама до точок продажів" - прокоментували ситуацію фахівці Cuebiq.

Cuebiq - найбільша на ринку США аналітична компанія, яка проводить дослідження в областях гео-локації і купівельної поведінки. Аналітичні матеріали, що увійшли в Footfall Attribution Benchmarks, допомагають маркетологам чіткіше оцінювати ефективність кожного виду рекламних носіїв при просуванні товарів і послуг одночасно через кілька каналів комунікації з клієнтами.

Посилання на скачування звіту Footfall Attribution Benchmarks доступне на головній сторінці сайту Cuebiq. PDF-файл з даними дослідження (англійською мовою) відкривається після реєстрації на ресурсі.
27.5.2019