За дослідженнями Cuebiq - зовнішня реклама - найефективніший інструмент залучення клієнтів

Компанія Cuebiq
опублікувала третє щорічне дослідження в області атрибуції (поведінки
реципієнтів після рекламного контакту) під робочою назвою Footfall Attribution
Benchmarks. Згідно з даними, викладеними в цьому матеріалі, в минулому році
найефективнішими інструментами для залучення покупців у магазини були носії
категорії Зовнішня Реклама. Представники лінійки out-of-home (OOH) обігнали
колишнього чемпіона сектора - рекламу в додатках - і впевнено зайняли в
рейтингу аналітиків лідерські позиції.
Зокрема, за словами
фахівців Cuebiq, в 2018 році зовнішня реклама збільшувала відвідуваність
торгових залів на 80-120 відсотків. Тоді як крос-девайс-реклама могла підвищити
трафік відвідувачів лише на 6-39%, а окремо взята реклама через мобільні
девайси - на 10-89 відсотків.
Сітілайти та бігборди аналітики Cuebiq в свої дослідження включили вперше. Однак результати
порівняння ефективності зовнішньої реклами та інших носіїв їх не здивували.
"OOH зустрічається всюди. Ця реклама "не пропускається" (unskippable
- її неможливо "відключити ", з неї не можна "перестрибнути"
на інший канал - як з рекламою в Інтернеті або по ТБ). І це найближча реклама
до точок продажів" - прокоментували ситуацію фахівці Cuebiq.
Cuebiq - найбільша
на ринку США аналітична компанія, яка проводить дослідження в областях
гео-локації і купівельної поведінки. Аналітичні матеріали, що увійшли в
Footfall Attribution Benchmarks, допомагають маркетологам чіткіше оцінювати
ефективність кожного виду рекламних носіїв при просуванні товарів і послуг
одночасно через кілька каналів комунікації з клієнтами.