Реальні історії пошуку нерухомості на білбордах в Нью-Йорк

Сюжети та їх творчий смисл розробленні креативним агентством Office of Baby. На постерах зображенні діаграми, які показують типічні думки квартиронаймачів при пошуку жилища. Які б критерії пошуку вони не використовували в реальному житті, всі вони
знаходять своє відображення в рекламних сюжетах: будь то жилище подалі від родичів чи місце з самою високою вірогідністю зустріти співробітників на вихідних. Багатьом це здалось дуже близьким з їх особистими критеріями пошуку.
Зі слів генерального директора StreetEasy, вони повністю націленні на Нью-Йорк і тому дуже добре розуміють всі тонкощі, які роблять цей ринок унікальним з точки зору пошуку домівки. Ґрунтуючись на цьому вони розробили найбільш достовірну рекламу.
13.4.2018