Смачна зовнішня реклама - прямий шлях до серця клієнта

Смачна зовнішня реклама - прямий шлях до серця клієнта
"Смачна" реклама - в переносних значеннях цього виразу, що стосуються креативності або "соковитості" дизайну - надійний спосіб достукатися до потенційного покупця товарів і послуг. А якщо шлях до серця споживача в прямому сенсі лежить через шлунок? Свій експеримент з пошуку істини в цій області провела в Лондоні команда OpenTable (це міжнародний сервіс бронювання столиків в ресторанах). На початку липня 2019 року ця компанія встановила на одній із жвавих вулиць англійського мегаполісу унікальний білборд, на якому були зображені райони столиці Великобританії - кожен зі своїми гастрономічними особливостями.

Незвичайний рекламний щит був розділений на півтора десятка сегментів з "дверцятами" (відповідно до існуючих частин міста). Крізь них жителі і гості Лондона могли отримати порцію делікатесів, якими славляться ресторани того чи іншого району. Так, наприклад, "постукавши" в боро Ламбет, можна було отримати на дегустацію одну із страв турецької кухні. Зазирнувши в Бромлі - стати щасливим володарем порції японських суші. А відчинивши дверцята в районі Тауер-Хамлетс - оцінити смак чудового бангладеського бір'яні.

Величезний білборд з частуванням креативні рекламісти встановили на вулиці Юстон-Роуд – неподалік від вокзалу Кінгс-Крос (саме того, з якого знаменитий на весь світ Гаррі Поттер відправився у свою першу подорож в Хогвартс). І, треба сказати, це дуже жваве місце. Крім традиційного для таких локацій пасажиропотоку, сюди прагнуть потрапити туристи з усього світу - на вокзалі дійсно існує платформа 9¾, є різні артоб'єкти, пов'язані зі знаменитим чарівником (у яких можна зробити круте селфі), і навіть величезна сувенірна крамниця з тематики творів Джоан Роулінг.

"Їстівний" рекламний щит "копіює" інтерактивну карту, розміщену на сайті OpenTable. Навівши стрілку миші на один з районів Лондона, відвідувач ресурсу у спливаючому вікні може прочитати короткий список особливостей кухні ресторанів в цій частині міста. А клікнувши по одному із сегментів - перейти до списку закладів в цьому боро і забронювати столик (якщо будь-яка з пропозицій його зацікавить).

Вочевидь, досвід з їстівною зовнішньою рекламою команді OpenTable вдався: унікальний рекламний щит побачили десятки тисяч лондонців і гостей мегаполісу і - що найважливіше - заговорили про нього (захід набув широкого розголосу в соціальних мережах). Це в черговий раз доводить, що навіть один білборд (якщо вибрати для нього правильне місце і креативно подати рекламну ідею) може принести рекламодавцю відомість, яка зазвичай конвертується в популярність.

11.7.2019