Креативний дизайн

Креативний дизайн в зовнішній рекламі: «Оскар» за головну роль

Чому рекламодавці вибирають Антаріс?

Вирішуємо завдання розробки дизайн-макетів швидко і зі смаком
Створюємо дизайн-макети, що ефективно продають товари і послуги
Представляємо презентацію макета на конструкції до розміщення
Грамотний маркетинг + професійний дизайн = яскрава рекламна кампанія

У відсотках або раціонально-математичних пропорціях роль правильного дизайну в успішності (ефективності) рекламної кампанії оцінити складно. Але вона величезна, бо «працючий» макет переконує аудиторію в чомусь (що політик чесний, що пилосос впорається зі складним завданням, що йогурт – корисний, що банк – надійний), а непрацююча реклама лише тільки «віщає» про те, що у компанії-рекламодавця є гроші на придбання рекламних площин.

Зрозуміло, сам по собі другий варіант теж непоганий (адже на підсвідомому рівні, дивлячись на бігборд чи сітілайт, ми розуміємо: якщо у замовника є гроші на проведення рекламної кампанії, значить його товар або послуга користується попитом, отже і нам може бути варто спробувати стати клієнтом цієї організації). Але лише такий спосіб переконання аудиторії занадто дорогий, не прогнозований та малоефективний (якщо мова не йде про суто іміджеву рекламу). Втім, для «влучання в яблучко» нам знадобиться інший підхід.

А чи знайомі Ви з принципом У.З.Б.Д.?

Маркетологи (якщо їх цитувати в узагальненій і спрощеній версії переказу їх думок) стверджують: мінімальний набір функцій, які має виконувати «працююче» рекламне звернення, складається з чотирьох пунктів. В англомовному варіанті це – Attention, Interest, Desire, Action (скорочено A.I.D.A.) а на українській мові – Увага, Зацікавленість, Бажання і Дія (У.З.Б.Д.). Перша з цих функцій – залучення УВАГИ. Друга задача, що її вирішує реклама – апеллятив до споживацького інтересу (ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ). Третя стадія, що має привести покупця до придбання рекламованого об’єкту – збудження БАЖАННЯ мати товар або користатися послугою, що рекламується. І четверта – «підштовхування» покупця до ДІЇ тут і зараз («не відкладаючи в довгу шухляду»). Роздивимося їх пильніше.

Увага

У великогабаритній зовнішній рекламі (в більшості випадків) перша стадія принципу У.З.Б.Д. реалізується з використанням красномовних зорових образів і помітних, але досить стислих фраз, що мають «зачепити» увагу аудиторії (бажано на просторому контрастному тлі). Важливість цього етапу зрозуміла: якщо реклама не приверне уваги потенційного покупця (клієнта, виборця), інші зусилля на їх переконання будуть марними.

Інтерес

На другій стадії (як уже було сказано вище) необхідно викликати споживчий інтерес потенційного покупця до рекламованого об'єкту. При розробці креативного дизайну для зовнішньої реклами це особливо складно зробити (адже повз outdoor-рекламоносії аудиторія проходить і проїжджає дуже швидко). Але досвідчені майстри володіють такими інструментами. Для цього відмінно підходять слогани і короткі заклики: «Найшвидший Інтернет», «Остання модель смартфона за півціни»; «Дзвоніть по 0 грн на всі номери» та інші схожі фрази.

Бажання

На цьому етапі реклама переконує потенційного покупця, що рекламований об'єкт гідний того, щоб його купили (підписали договір, проголосували, відвідали). Це не завжди помітно з першого погляду, але в креативних макетах для зовнішньої реклами від справжніх гуру ремесла цей елемент присутній завжди. Щасливо усміхнена домогосподарка, якій «Містер Мускул» допоміг вирішити проблеми з прибиранням, великі (здивовані) очі фотомоделі, яка побачила «супер-знижки» в торгівельному центрі, або кіт, що з комфортом розлігся біля розрекламованого «теплого вікна» (а за склом – завірюха) – всі ці образи (на різних рівнях усвідомлення) точково діють на наше бажання володіти тим чи іншим предметом «з реклами».

Дія

Під впливом принципів ретроактивної і проактивної інтерференції, людина дуже швидко забуває все, що не наклало на її свідомість «глибокий відбиток». Іншими словами, якщо реклама і переконала користувача, що «планшет ХХХ – товар, який йому вкрай необхідний», то в разі відкладання покупки на день, тиждень або півмісяця, важливість такого рішення гарантовано потьмяніє. Саме тому в рекламі використовуються мотиватори з розряду «Встигніть купити зі знижкою», «Пропозиція обмежена» і «Перші 100 покупців отримають подарунок». І саме вони забезпечують те саме «підштовхування» до дії «тут і зараз».

Креативний дизайн для зовнішньої реклами в РА АНТАРІС

У компанії АНТАРІС над креативним дизайном для зовнішньої реклами працює професійна команда, учасники якої мають багаторічний досвід створення ПРАВИЛЬНИХ рекламних звернень. Наші знання в області розробки переконливих сюжетів для комунікації з аудиторіями різних міст України служать для наших клієнтів додатковим плюсом до переліку наших переваг.

Пам'ятайте: якщо рекламне звернення ПРАЦЮЄ (переконує, створює позитивний імідж, допомагає продавати товар або послугу), то навіть один бігборд може привести до Вас клієнтів. Якщо реклама НЕ ПРАЦЮЄ, навіть сотня щитів не принесе Вашому бізнесу відчутної користі. А якщо рекламне звернення викликає негативну реакцію по відношенню до рекламованого об'єкту – наслідки можуть бути ще більш неприємними, ніж тимчасове викидання «грошей на вітер». Замовляйте розробку креативного дизайну для зовнішньої реклами в агенції АНТАРІС – і Ваше «спілкування» з потенційними клієнтами через out-of-home- носії буде на 100% ефективним!

Довіряйте рекламу професіоналам!

Ви – займаєтеся бізнесом або відпочиваєте
Ми – реалізуємо для вас прибуткову рекламну кампанію

Скільки часу ви витратите?

3-10 хвилин

зробити заявку і через 30 хвилин отримати аргументовану адресну програму

5-20 хвилин

затвердити адресну програму

15 хвилин

підписати договір (робота юриста)

5 хвилин

оплатити (робота бухгалтера)

Усі клопоти ми беремо на себе!

Зробіть запит на пропозицію прямо зараз:
або телефонуйте +38 (066) 470-24-45