Як рекламуватися з максимальною ефективністю, частина 4 (з 5-ти)

Як рекламуватися з максимальною ефективністю, частина 4 (з 5-ти)

Читати частину 1
Читати частину 2
Читати частину 3


Симбіоз різних видів реклами

На сьогодні найбільш значущі результати в питаннях ефективності реклами можна отримати через використання відразу декількох способів донесення інформації клієнтам (адже у кожного з них є свої особливості):

• Пошукова реклама і SEO-оптимізовані сторінки Вашого сайту дозволять Вам з найменшими витратами знаходити "гарячих" клієнтів (тих, хто вже хоче придбати товар, який Ви продаєте);
• Контент на сайті - як ніякий інший спосіб - зможе презентувати рекламований об'єкт потенційній аудиторії в правильному світлі і зі всіма необхідними для переконливої комерційної аргументації подробицями;
• Забезпечити максимальну помітність Вашої пропозиції зможе тільки широкоформатна реклама (білборди, брандмауери, юніполи, призми і скролли - носії, які добре видно навіть здалеку). До того ж такий промоушн неможливо ігнорувати - він величезних розмірів, він не "перескролюється" без уваги (як стрічка з комерційною інформацією на екрані смартфона), на нього не діють блокувальники реклами, з нього неможливо "переключитися на інший канал". Крім того, цей вид комунікації з клієнтами (разом з рекламою в місцях продажів) вміє нагадувати покупцям про товари рекламодавця максимально близько до моменту, коли реципієнт буде приймати рішення про покупку.
• І, нарешті, телебачення, SMM та Google Display Ads можуть з найменшими витратами на 1000 контактів продавати товари і послуги "по імпульсу" (у випадках, коли рішення про купівлю приймається "несподівано" - за своєчасною "підказкою" рекламного звернення).

Що потрібно зробити, щоб реклама продавала вже завтра

Правильна реклама зможе почати продавати Ваші товари та послуги навіть без ретельного і глибинного розбору всього бізнесу (можна почати з однієї товарної позиції - і поступово нарощувати оберти). Правда, для цього краще використовувати який-небудь важливий інформаційний привід, або перевірений часом маркетинговий прийом. Наприклад, можна попрацювати із спаркою «Front-end - Back-end» (докладніше про цю схему Ви зможете почитати в нашій статті "... Товар-локомотив").

Яку кількість реклами потрібно купувати для максимального ефекту

Якщо Ви плануєте досягти амбітних цілей (маєте намір отримати конкретну частку ринку, а не "працювати, щоб зводити кінці з кінцями") - Вам належить купувати рекламні контакти в такій кількості, щоб усі, хто (в теорії) міг би купити рекламовану Вами послугу або продукт, ОБОВ'ЯЗКОВО ПОБАЧИЛИ Вашу пропозицію. Єдине обмеження - Ваші обсяги виробництва і наявність можливості обслужити всі прийняті замовлення (це одна з причин для проведення попереднього тестування реклами на порівняно невеликій аудиторії).

Часто використовувана модель для подібного просування - двоетапна структура промо-кампанії. Де перший ступінь - запуск "пояснюючої" реклами (великий ролик, сюжети в новинах, рекламні лонгріди, "розжовувальні" що до цінностей пропозиції макети, промо-заходи в місцях продажів і аргументовані комерційні пропозиції). Другий етап - "нагадуюча" реклама (короткий список переваг, п'ятисекундні ролики, ненав'язливі блоки з посилом, вираженим лаконічно (наприклад - за допомогою слогану), а також реклама на бігбордах біля магазинів і POS-матеріали в торгових залах, де Ваш продукт присутній на вітринах).

Для того, щоб Ваша пропозиція не викликала відторгнення у реципієнтів через часті повтори, рекламні "креативи" корисно час від часу міняти. Також не зайвим буде відпрацювання в рекламі різних заперечень та опорів клієнта покупці. Наприклад:

• Ваші потенційні клієнти вважають, що ціна Вашого продукту завищена? Значить, в одній із серій Вашої реклами Вам належить розповісти про особливості Вашої пропозиції (у чому саме підсумкова вигода покупця, що купує Ваш товар "на 3 копійки дорожче");
• Ваші потенційні клієнти "за інерцією" не хочуть пробувати новинку, віддаючи перевагу "старим" виробникам? Отже, саме час запустити акцію, яка дасть споживачам вагомий привід для "експерименту" (ціна на продукт така ж сама - плюс подарунок, або "лотерея" з можливістю отримати цінний приз, або проведення яскравих дегустацій Ваших продуктів в місцях продажів);
• Ваші потенційні клієнти побоюються купувати новий продукт, тому що сумніваються в його якості? Отже - саме час запустити серію пояснюючих публікацій або сюжетів по цій темі - показати свої "сяючі чистотою" виробничі потужності, співробітників в рукавичках і марлевих пов'язках, розповісти про отримані товаром або підприємством сертифікатах, опублікувати свіжі відгуки іменитих клієнтів.

Сегментація ринку і складання портрета клієнта

Для того, щоб Ваша реклама відпрацьовувала кожну вкладену в неї копійку, Вам потрібно чітко уявляти:

1. Хто Ваші клієнти;
2. Які проблеми покупців може вирішувати Ваша пропозиція;
3. Які альтернативи для вирішення схожих проблем може знайти клієнт;
4. Чому Ваша пропозиція краще.

Задайте собі ці запитання і спробуйте максимально розгорнуто відповісти на них. Спираючись на ці дані, Ви зможете якісно сегментувати ринок, обгрунтовано вибрати канали комунікації з потенційними покупцями і ювелірно зорієнтувати свої рекламні звернення. Детальніше про це можна почитати в нашій статті "... сегментація ринку і складання портрета клієнта".

Для більшості сфер діяльності пошук відповідей на перелічені вище питання - це непросте завдання (особливо, якщо у компанії є кілька продуктів). Однак, виконавши цю роботу, Ви зможете значно економити бюджет (Вам не доведеться оплачувати рекламні контакти з «не клієнтами") і робити покупцям пропозиції, "від яких складно відмовитися".


Це четверта частина статті про ефективність реклами (з п'яти);

Читати частину 1
Читати частину 2
Читати частину 3
Читати частину 5

Також Ви можете зайти на нашу сторінку в Facebook і підписатися на оновлення
(в цьому випадку Ви будете отримувати повідомлення про публікації наступних частин матеріалу).
 
29.4.2019