Як рекламуватися з максимальною ефективністю, частина п'ята, заключна

Як рекламуватися з максимальною ефективністю, частина п'ята, заключна
Читати частину 1
Читати частину 2
Читати частину 3
Читати частину 4

Як не втратити гроші

Для досягнення по-справжньому грандіозних цілей, перед купівлею значної кількості рекламних контактів Вашу промоушн-стратегію буде корисним "обкатати" на практиці. Для цього можна виконати тестування рекламних звернень на невеликій аудиторії. Наприклад, можна поставити 1-2 білборди поруч з великими супермаркетами і поспостерігати, яким чином зміниться рівень продажів Вашого продукту в цих точках.

У більш складних завданнях оффер можна протестувати в соціальних мережах: "покрутіть" рекламу, наприклад, в Фейсбуці - і проаналізуйте реакцію потенційних клієнтів (чи є залученість, чи переходять користувачі мережі на Ваш сайт, чи роблять покупки, чи задають питання). Якщо Ваше рекламне звернення працює в малих масштабах - буде працювати і з великою аудиторією.

Помітність реклами

Є дуже важливий фактор, про який рекламодавці нерідко забувають. Це помітність рекламного звернення. А вона - в першу чергу - залежить від розміру реклами. Зокрема - від площі (якщо мова йде про зовнішню рекламу, про банери на сайтах і про блоки в друкованих ЗМІ), а також від тривалості ролика (якщо говорити про рекламу на ТБ або радіо).

У другу чергу на помітність реклами впливає частота виходів рекламних звернень і кількість повторень рекламних контактів для одного реципієнта. Крім того, в цьому питанні важливу роль відіграє здатність самого оффера привертати увагу (чіпляюча картинка, звук, динаміка). Важливими є й характеристики носія. Сюди можна включити:

- Потенційне охоплення (або розмір аудиторії);
- Наявність рекламного "шуму" (західні маркетологи цей фактор розсіювання уваги називають терміном "Clatter");
- Поведінка аудиторії (чи в поспіху відбувається контакт з рекламою, чи дратують промо-матеріали слухачів, глядачів і читачів, чи мають вони можливість відключити рекламне повідомлення).

Найпомітніша реклама

На даний момент найбільш помітною можна вважати рекламу на бранмауерах (це величезні полотна з нанесеними на них зображеннями і рекламними текстами, що розтягуються на фасадах будівель). Пропустити таку рекламу (особливо, якщо вона попалася Вам на очі вперше) складно - Ваша цікавість не залишить Вам шансів. Навіть якщо Ви побачите цей розкішний "парус" здалеку - Вам неодмінно захочеться дізнатися, який же саме товар рекламується з таким розмахом.

Подивитися приклади найпомітнішої реклами Ви зможете на нашому сайті - у розділі "Брандмауери". При цьому найбільш широкий вибір рекламоносіїв цього формату Ви знайдете в мегаполісах з найбільшою кількістю жителів (в Києві, Харкові, в Одесі та в Дніпрі). В інших містах рекламодавцям доводиться "задовольнятися" носіями, які займають друге почесне місце в топі найпомітнішої реклами - "призмами" та білбордами. Однак якщо місця розміщення підібрати правильно - ці конструкції відпрацюють свої завдання нітрохи не гірше (адже через можливість більш гнучкого вибору локацій можна значно точніше потрапляти в цільову аудиторію).

Працюйте з професіоналами

На основі матеріалів, викладених в цій статті, Ви зможете спланувати і реалізувати ефективну рекламну кампанію по просуванню своїх товарів і послуг самостійно. Однак якщо Ви плануєте включити в список рекламних інструментів зовнішню рекламу, але при цьому у Вас немає бажання "копирсатися" в величезній кількості даних - доручіть це завдання професіоналам агенції АНТАРІС. В рамках нашої співпраці ми:

• Створимо правильні рекламні звернення;
• Складемо продуману адресну програму по зовнішній рекламі;
• Візьмемо на себе друк банерів і розміщення реклами на носіях;
• Своєчасно доставимо документи і фотозвіти стосовно виконаних робіт в Вашу бухгалтерію.

Довіряйте свої маркетингові задачі фахівцям, які знають свою справу - і Ваш двигун торгівлі буде працювати бездоганно.

Перейти на сторінку "Контакти"



Це п'ята (заключна) частина статті про ефективність реклами;

Читати частину 1
Читати частину 2
Читати частину 3
Читати частину 4

Також Ви можете зайти на нашу сторінку в Facebook і підписатися на оновлення
(В цьому випадку Ви будете отримувати повідомлення про публікації на нашому сайті цікавих матеріалів за темами реклами і маркетингу).

14.5.2019