Підвищуємо ефективність зовнішньої реклами: сегментація ринку і складання портрета клієнта

Підвищуємо ефективність зовнішньої реклами: сегментація ринку і складання портрета клієнта
Автори книжок з маркетингу одностайно стверджують, що одним з найважливіших етапів на шляху просування послуг або товарів від конвеєра або офісу організатора бізнесу до гаманця споживача є складання точного портрета покупців цих самих товарів і послуг (бажано – з детальним розподілом цільової аудиторії на виправдано вузькі сегменти) . Адже саме від цієї фази залежить об'єктивність вибору каналу і способу просування, точність таргетингу і можливість створення по-справжньому переконливих офферів (рекламних звернень, листів, комерційних пропозицій, оголошень, "сценаріїв продажів", макетів для зовнішньої реклами, поліграфії або преси, а також роликів продаючого відеоконтенту і банерів для цифрової реклами).

Принципи налаштування ефективної комунікації з клієнтами за допомогою "портретних технологій" схожі для більшості рекламоносіїв і ЗМІ. Але ми в своєму матеріалі акцент зробимо лише на найпомітнішому вигляді реклами – на Out-Of-Home носіях. Зокрема, ми поговоримо про те, чому і наскільки важливий етап створення портрета клієнта ("аватара споживача", "клієнтського профілю") в питанні ефективності зовнішньої реклами в зв'язці з web-рекламою і без такої. Також ми торкнемося теми значимості сегментації ринку і визначимо виправдану глибину опрацювання "клієнтських портретів" після поділу цільової аудиторії на умовні групи. Крім того, ми розглянемо на конкретному прикладі, як таке дроблення можна виконати, та які вигоди може принести бізнесу правильне проходження перерахованих вище стадій.

Складання "портрета клієнта" – що то за прийом і для чого він потрібен

Успіх будь-якого виду продажів (чи мова йде про особисті переговори з покупцем, або про стимулювання попиту через рекламу) на ринку з щільною конкуренцією багато в чому залежить від знання продавцем не тільки свого товару, але і потреб своїх клієнтів. Як доказ цього можна навести слова відомого в усьому світі чиказького маркетолога з українським корінням – Філіпа Котлера: "Коли люди купують дриль, їм потрібен не сам інструмент; їм потрібні дірки в стіні".

Ден Кеннеді – відомий бізнес-консультант, який заробив на продажах свої мультимільйонні статки – стверджує приблизно те ж саме, що і Котлер, але без використання фігуральних виразів: "Люди купують речі не заради самих речей, а заради того, що ці придбання їм дають".

Перераховані вище тези точно відображають суть проблеми – реклама не працює, і продаж не рухається вперед, якщо продавець (або маркетолог через рекламу) намагається "хвалити" товар або послугу, або – що ще гірше – говорити про "крутість" і "важливість" своєї компанії (тоді як повинен "розмовляти" про задоволення тієї або іншої потреби покупця). І тільки складання портрета клієнта допоможе нам ці самі потреби знайти.

Крім того, "портретна технологія" дозволяє нам зайти ще далі, дозволяє ще глибше проникнути в суть психології процесу обміну товару на гроші. Якщо повернутися до крилатої фрази Котлера про дриль – знаючи "профілі покупців", ми можемо запропонувати ринку широкий асортимент цих самих інструментів. Адже одній людині потрібні отвори в цегляній стіні (він робить ремонт у себе вдома, і йому більше підійде недорогий ударний дриль). Інший часто стикається з необхідністю бурити бетонні стіни – йому знадобиться перфоратор. Третій збирається свердлити скло, і йому знадобиться дриль з регулятором обертів і запасом спеціальних свердел з алмазним напиленням. Четвертий – буде працювати зі сталлю, але йому потрібна професійна модель (яка витримає інтенсивні навантаження в режимі роботи 5 днів на тиждень по 8 годин). П'ятий – буде багато працювати з деревиною, і йому потрібен інструмент з пиловловлювачем. Шостий захоче ще і саморізи дрилем загвинчувати (тому йому знадобиться опція "плавний старт" і регулятор крутного моменту), а сьомому потрібен найпотужніший апарат, щоб можна було встановити насадку-міксер і готувати будівельні суміші.

Саме через наявність різноманітних потреб у клієнтів важливо сегментувати своїх покупців. Про необхідність такого "розподілу" ринку висловився ще один відомий маркетолог – Теодор Левіт: «Якщо ви не мислите сегментами, ви не думаєте взагалі».

Іншими словами, простий маркетинг – вже добре (він допомагає підприємцю ефективно продавати дрилі кожному, хто хоче насверлити отворів в стіні або ще в чомусь). А сегментований маркетинг з прив'язкою до портрету споживача допомагає дати кожному клієнту саме такий дриль, який краще підійде для вирішення його конкретної проблеми (або його конкретних завдань). Клієнт залишиться задоволеним таким продажем (адже йому не "втюхали" першу-ліпшу "сверлилку" – йому порадили оптимальний інструмент саме під його ситуацію – проявили турботу про нього і про його "гаманець"). А ми отримаємо дуже важливу перевагу перед конкурентами: нескладно уявити, куди ця людина піде за шлифмашиною і електролобзиком. Крім того, реклама по "портретній технології" теж буде більш продуктивною: ми зможемо говорити з різними клієнтами НА ЇХ МОВІ.

Чи можна створити переконливу рекламу без сегментації клієнтів?

Уявіть, що ми відкрили мережу ресторанів в Києві і ще в кількох обласних центрах України. Через не завжди справедливі ціни оренди ми не прагнули опинитись на "червоній лінії" центральних вулиць – і кількість людей, які могли б побачити нашу пропозицію на наших власних вивісках і виносних штендерах дуже скромна. Отже, потрібна додаткова реклама. Як будемо просувати ресторани?

Змусити людину вийти з затишного будинку, подолати якусь відстань, прочекати 20-40 хвилин своє замовлення, поїсти, коли на тебе дивляться незнайомі люди, непросто. Ще й заплатити за їжу в 10-100 разів дорожче магазинної вартості – задоволення не для кожного (або – як мінімум – не на кожен день). Але можна відшукати людей, які роблять це за власним бажанням і з задоволенням. Отже, як цього досягти?

В першу чергу нам доведеться розбити ринок на сегменти. Не згодні? Тоді спробуйте сформулювати одним рядком потребу клієнтів, яку зможе задовольнити один із закладів нашої мережі. "Поїсти дорого і не мити посуд"? "Поїсти недорого і не поратися з приготуванням їжі"? "Провести час добре"? "Здивувати дівчину особливими стравами"?

Спробуйте знайти спільний – на всі випадки – мотив, який гарантовано буде підштовхувати людей ставати нашими клієнтами. "У нас дорого"? "У нас недорого"? "У нас тихо"? "У нас весело і жива музика"? "У нас просто і смачно"? "У нас – Haute Cuisine, яку оцінять лише гурмани"?

Спробуйте накидати загальні аргументи, які переконають потенційних відвідувачів в тому, що в наших ресторанах їх потреби добре розуміють і зможуть їх задовольнити краще, ніж в будь-якому іншому закладі. Це зробити вкрай складно (оскільки ми поки не знаємо, заради якої мети нашим клієнтам потрібен "дриль"). Відповідно, і реклама наших закладів потрапить, скоріше, "пальцем в небо", ніж в "серце" потенційного клієнта.

Приклад сегментування клієнтів і складання їх "портретів"

Давайте ще раз згадаємо про те, що клієнтам потрібні "рішення їх проблем" і спробуємо скласти список ключових потреб потенційних відвідувачів, які наші заклади могли б задовольняти. Отримаємо приблизно такий набір для кожного населеного пункту, де є ресторани нашої мережі:

1. В Україні кожні вихідні грають весілля близько 5700 пар. Частина з них – орендують для цих цілей ресторани і замовляють там же супутні послуги. Зрозуміло, ми могли б поборотися за право задовольняти частину цих потреб (підкреслимо: перша "явна" потреба – знайти місце для проведення весілля – зал, куди помістяться всі гості і ще залишиться місце для танців + отримання супутніх послуг). Є, звісно, і багато "прихованих мотивів", які в рекламі використовувати не завжди доцільно (але знати про них дуже корисно, і це знання також дозволяє нам отримати саме складання "портрета клієента"). В тому числі:

• Мотив "Відгуляти так, щоб подруги позаздрили";
• "Місце має бути класне – щоб подарунки "відбили" витрати";
• "Я мушу влаштувати особливе весілля – щоб фоловери в Інстаграмі засипали "серденьками".

Є "приховані мотиви" і у батьків – "Щоб все як у людей було" і "Не доведеться готувати, шукати столи і стільці, а після всього – прибирати, мити посуд".

2. Багато компаній проводять корпоративні свята в ресторанах – ми можемо обслуговувати і такі заходи; Явні мотиви – "Відзначити подію всім колективом в хорошому місці". Неявні – "Опублікувати знімки і відео для клієнтів, що продемонструють – які ми дружні і як ми круто відпочиваємо", "Показати співробітникам, що у нас все добре", "Недорого" здружити "команду – заощадити на тімбілдінгу", "Мотивувати персонал", "Заощадити на преміях – "віддячити" всім гуртом"... і таке інше;

3. Жителі України іноді відзначають ювілеї в ресторанах – у нас є спеціальне меню для подібних випадків (якщо немає – ми його створимо);

4. У районах, де розташовані наші ресторани, як правило, є багато магазинів, салонів і офісів. В них працюють тисячі співробітників, яким потрібно десь обідати. Ми можемо запропонувати їм доступні бізнес-ланчі (цим ми зможемо компенсувати частину витрат на оренду – адже серед тижня в денні часи в ресторанах буває зазвичай не надто багато гостей);

5. Близько 10% жителів країни – люди з високим рівнем доходів, які звикли час від часу вечеряти в престижних ресторанах. Ми запропонуємо їм шикарне меню, розповімо про галантність наших офіціантів, розповімо про особливі делікатеси і обов'язково похизуємося гідною винною картою;

6. Іноді мами влаштовують своїм малюкам свята в ресторанах. У нас є відмінне дитяче меню для таких подій;

7. Частина жителів кожного міста веде здоровий спосіб життя і вважає за краще веганську і вегетаріанську кухню. У нас є відповідне меню – ми можемо і таку потребу задовольнити;

8. Ще одна категорія гостей, з чиїми побажаннями ми зможемо впоратися – закордонні туристи, приїжджі бізнесмени і співробітники компаній, які приїжджають "до нас" в ділове відрядження; 

9. Іноді жителі України просто шукають спосіб провести вечір за келихом вина або кухлем пива. Нерідко – цілеспрямовано шукають розваги на 2-3 години. І якщо наш ресторан буде час від часу "підкидати" гостям цікаві події (майстер-клас шефа, дегустація нової лінійки спиртних напоїв, вечір "експрес-побачень", виступ цікавого музичного колективу, вечір французьких вин, розіграш призів і далі в цьому плані) – ми змогли б і подібні потреби задовольнити.

Звісно, це не повний список причин, через які люди можуть приходити в наші заклади. Вони можуть шукати місце для зустрічі з однокласниками, можуть проводити в ресторанах ділові переговори, можуть влаштовувати романтичний вечір або просто забігти на коктейль або каву з тістечками. Однак наше завдання – охопити ключових клієнтів ( "заточити" наші пропозиції під "найбільш грошові" і найбільш поширені потреби клієнтів у випадках, коли люди не шкодують коштів на їжу за підвищеною ціною). Решта відвідувачів "підтягнуться" без додаткових зусиль з нашого боку.

Точність "портрета" – як обійтися без "зайвих" подробиць

Відсутність портретів клієнта – ознака поганого маркетингу. Але наскільки деталізованим повинен бути "аватар споживача"?

Деякі "гуру" комерційної психології радять складати дуже точний опис покупців своїх товарів і послуг (аж до створення профайлу з вигаданим ім'ям і прізвищем, з фотографією, із зазначенням віку, місця роботи, місця проживання, сімейного стану, кількості дітей, рис характеру, звичок , страхів, життєвих цілей і інших деталей). Що ж, можливо, для деяких товарних ніш або сервісів така точність була б виправдана. Однак в більшості випадків настільки докладне сегментування не має сенсу. Більш корисним було б в "портретах клієнтів" відображати тільки таку інформацію, яка необхідна для розуміння потреб і переваг потенційних покупців. При цьому для кожної конкретної сфери бізнесу і навіть для кожного сегмента ринку такий набір даних буде індивідуальним. Нижче ми наведемо як приклад роботу маркетолога з вигаданої нами раніше мережею ресторанів.

Як користуватися "портретами" для ефективної рекламної комунікації

Повернувшись до списку потреб потенційних клієнтів нашої "мережі ресторанів", ми створимо кілька "портретів" для прикладу, накидаємо список переконуючих аргументів для реклами і придумаємо, де краще орендувати білборди для охоплення нашої аудиторії.

Перший пункт в нашому списку потреб – весілля. Як ми вже писали вище – їх в Україні проводиться величезна кількість (близько 300 тисяч на рік). Але нам потрібно отримати лише 52 замовлення з цієї цифри на кожен свій заклад – в році є саме така кількість тижнів. Погодьтеся, потенціал ринку чималий, гроші в сегменті водяться гідні, і ми – зі своєю мережею ресторанів – просто зобов'язані поборотися за цей куш.

"Портрет клієнта" ресторану для цього випадку очевидний: це хлопці та дівчата, а також чоловіки і жінки, які планують незабаром одружитися. І – як ми можемо здогадатися – в цьому профайлі не важливий вік, не має значення, наскільки часто вони роблять імпульсивні покупки, які книги читають, які їхні інтереси і цінності. Нас мало цікавить місце роботи наречених, їх страхи, переваги, звички і життєве кредо, як і точні дані за місцем проживання. Для нас важливо тільки те, що пара найближчим часом може відзначати весілля в ресторані – і ми повинні опинитися в числі претендентів на почесну місію обслужити цей захід.

Рекламна аргументація для цього випадку повинна розповідати про те, скільки гостей може прийняти банкетний зал того чи іншого нашого ресторану, який у нас вибір страв, наскільки професійні і ввічливі наші офіціанти. Ми можемо показати приклади сервіровки столів і "розхвалити" майстерність шефа. Ми можемо запропонувати клієнтам послуги своїх музикантів і надати в розпорядження молодих "найвеселішого тамаду". Ми можемо показати картинки або відео-сюжети – як гарно ми прикрашаємо зал, який торт можемо приготувати, який у нас посуд, столові прилади і скатертини, який великий танц-пол, які круті конкурси ми проводимо, і скільки щасливих наречених встигло побувати в наших ресторанах. Крім того, ми можемо взяти на себе прокат лімузина і обов'язки по розвезенню гостей після весілля – як то кажуть, ми готові на все для того, щоб весілля наших молодих пройшло на найвищому рівні.

Для тієї частини аудиторії, яка ще розмірковує про те, де їм зіграти весілля (вдома, на дачі або в ресторані) можна робити акцент на зручності і практичності свого варіанту. Підкреслювати складність альтернативних шляхів вирішення проблеми – скільки потрібно приготувати частування, скільки потрібно купити тарілок, вилок і келихів, знайти столи і стільці, дістати однакові скатертини і серветки ... а скільки доведеться витрачати часу на прибирання та миття посуду...

Також можна сфокусувати увагу потенційних клієнтів на престижності нашого закладу: гості на весіллі, і знайомі, яким молоді покажуть весільні фотографії і відео, обов'язково оцінять смак нареченої і нареченого, які організували такий грандіозний захід на найвищому рівні.

Єдине "але" – вся інформація про наші послуги не зможе поміститися в одне рекламне звернення. Але вихід є: наш сайт (оптимально – лендінг під конкретну послугу, або підрозділ основного ресурсу з помітним банером на головній) "стерпить усе". А для того, щоб молодята зайшли на цей сайт – ми розмістимо рекламу на білбордах неподалік від найпопулярніших міських ЗАГСів з "чіпляючєю погляд" картинкою і простим слоганом на подобу: "Ресторан ХХХХ – краще місце для Вашого весілля!". Також на наших щитах ми вкажемо адресу сайту (на випадок, якщо потенційні клієнти не здогадаються знайти його в Гуглі).

Повірте: така реклама буде дуже ефективною. Адже ми робимо пропозицію в правильному місці правильній аудиторії в правильний момент (майже всі молодята за місяць до весілля бувають в РАЦСах для подачі заяви (виключення – ті, хто заповнює необхідні бланки онлайн, але поки це – досить рідкісне явище)). А головне – ми "заточили" наші пропозиції під конкретну потребу – проведення весільних банкетів. І розповіли про переваги та особливості САМЕ ЦІЄЇ нашої послуги. Тепер наші рекламні звернення зможуть змінювати ставлення аудиторії до рекламованого об'єкту (саме ця властивість відрізняє переконуючу і продаючу рекламу від тієї, яка не приносить користі бізнесу). При цьому працювати наша зовнішня реклама буде не тільки на "гарячих" клієнтів. Білборди побачить величезна кількість "випадкових перехожих". В тому числі – дівчат і хлопців, які стануть нареченими в більш далекій перспективі. Важливими є й контакти з батьками "підростаючого покоління молодят" (коли настає "той самий час" – вони нерідко беруть участь у виборі місця для святкування весілля своїх дітей).

Є приклади простіше

Втім, весілля – це один зі складних прикладів, в якому переваги ресторану нам довелося "розжовувати" на своєму сайті. Є і більш прості сегменти. Розглянемо – для контрасту – потребу співробітників місцевих компаній вгамувати голод в обідню перерву. Портрет клієнта і тут дуже простий – чоловіки і жінки, що займають керівні (або просто високооплачувані) посади в офісах і магазинах в кроковій доступності від нашого ресторану. Знову ж: нас не цікавить їхня стать і сімейний стан. Нам не потрібна інформація про їх вік і про кількість дітей в їх сім'ях, про їхні звички проводити вільний час і про їхнє ставлення до здорового способу життя. Ми просто не будемо витрачати на це час. Для нас важливо тільки те, що їх місце роботи знаходиться неподалік від одного з наших закладів. І – побічно – той факт, що їх статус не дозволяє їм "заморити черв'ячка" за допомогою принесених з дому судочків, і вони надто дорожать здоров'ям, щоб голодувати або перекушувати всухом'ятку.

Сенс для рекламного звернення до цієї аудиторії теж дуже простий: на носіях, які ми візьмемо в оренду неподалік від торгових комплексів і бізнес-центрів нашого району (в крокової доступності від нашого закладу), ми будемо публікувати гарні фотографії апетитних страв свого меню з нехитрим підписом: " бізнес-ланч в ресторані ХХХХ (далі буде адреса, меню (його можна міняти час від часу) і вартість комплексного обіду). Якщо запропонуємо чесну ціну і будемо годувати смачно – дуже швидко обростемо постійними клієнтами, які забезпечать приплив коштів в касу закладу навіть у непрості для ресторанного бізнесу денні години з понеділка по п'ятницю.

Звісно, зовнішня реклама по цьому напрямку ресторанного бізнесу не відіб'ється за місяць: заробіток з одного клієнта, який прийшов до нас на обід – копійки в порівнянні з вартістю витрат на його залучення. Але якщо врахувати, що навіть один знайдений нами клієнт може приходити до нас 300 днів в році – доцільність таких інвестицій стає очевидною.

Крім того, людина, яку ми переконали прийти в наш ресторан для задоволення однієї своєї потреби, може залишитися нашим постійним клієнтом і за іншими нашими пропозиціями. Наприклад, гість з весілля побачить на ресепшені флаєр про ресторанні бізнес-ланчі – та – після знайомства з сервісом і майстерністю кухарів – вирішить, що буде обідати саме в нашому закладі (незважаючи на те, що йому доведеться витрачати 10 хвилин на проїзд з сусіднього району). Або постійний клієнт по "перекусу в обідню перерву" побачить цілком доступні ціни банкетного меню – і вирішить у нас відсвяткувати своє 30-річчя, 8-у річницю весілля або вибере бар нашого ресторану в якості місця для посиденьок з друзяками у вихідні.

По інших сегментах нашого списку принцип створення портрета клієнта, складання рекламної аргументації і вибору місця для розміщення реклами схожий на перші два приклади. Але для більш чіткої картини ми розглянемо ще декілька пунктів.

Отже, для послуги "проведення дитячих свят" ми будемо орієнтуватися на мам малюків дошкільного та молодшого шкільного віку. При цьому в якості аргументації на користь нашої пропозиції ми будемо говорити про здорове меню зі стравами з якісних продуктів з особливим (цікавим для малят) оформленням. Не забудемо і продемонструвати фотографії з уже проведених заходів – з анімованими персонажами, відповідною атрибутикою, з завзятими конкурсами, веселими танцями і з сяючими усмішками щасливої дітлашні.

Також ми розповімо мамам, "скільки можливостей для їх власного відпочинку" відкриється їм, поки малюки будуть бенкетувати і розважатися під наглядом персоналу ресторану.

Рекламувати ж послугу ми будемо в локаціях, де мам можна зустріти найчастіше: розмістимо яскраві банери на білбордах неподалік від дитячих садків і шкіл, "розповімо" про послугу з сітілайтів і пілонів біля дитячих магазинів, "поспілкуємося" з батьками через зовнішню рекламу, встановлену в парках і біля дитячих ігрових майданчиків.

Для пункту №5 нашого списку з результатами сегментації (жителів міста, що регулярно вечеряють в ресторанах) ми приготуємо інформацію про делікатеси нашого закладу, про страви високої кухні, про регалії нашого шефа і про ексклюзивну номенклатуру нашої барної карти. Шукати можливість комунікації з цією аудиторією ми будемо в локаціях, де людей з високим рівнем доходів можна зустріти з найбільшою ймовірністю.

Зокрема, ми розмістимо зовнішню рекламу на під'їздах до аеропорту і на виїздах з нього. Орендуємо скроли неподалік від бутиків, які торгують брендами категорії "Luxury", займемо білборди на в'їздах в райони з елітною нерухомістю, а може навіть поставимо пару сітілайтів десь неподалік від інших престижних ресторанів міста.

Крім того (якщо перерахованих вище локацій нам буде недостатньо), можна буде "засвітитися" біля офісів найпопулярніших тур агенцій міста і біля салонів, які торгують дорогими марками автівок.
 
Приблизно таку ж аргументацію ми будемо використовувати для сегмента №8 (зарубіжних туристів і людей, які приїхали в місто у справах бізнесу). Єдина різниця – зовнішню рекламу для спілкування з цією аудиторією ми розташуємо біля міських готелів, а також на локаціях, що знаходяться поруч з визначними пам'ятками того чи іншого міста, найбільш часто відвідуваних гостями з інших регіонів та країн. Також можна охопити виїзди з аеропорту і вокзалів.
 
Підіб'ємо підсумок в тезах: що дає бізнесу розподіл ринку на сектори і складання "портрета клієнта"?

Якщо ми добре уявляємо собі покупця наших товарів і послуг, ми:

• Можемо "розділити" ринок на частини і скласти план роботи з кожним цільовим сегментом (складні завдання тільки так і можна вирішити);
• Можемо здогадуватися про те, які у кожного нашого клієнта є проблеми (зрозуміло, мова йде не про "повний набір" – ми говоримо лише про такі труднощі, які наш товар або послуга може вирішити, про потреби, що наші заклади можуть задовольнити);
• Можемо побудувати під всі сегменти такі пропозиції, в яких кожен клієнт впізнає свою проблему, "погодиться" з тим, що її важливо своєчасно усунути і знайде відповідь про її найбільш логічний шлях вирішення (з нашою допомогою);
• Зможемо "говорити" з кожним клієнтом на мові його вигід і переваг (явних і прихованих потреб);
• Можемо припустити, які для переконання клієнта будуть потрібні аргументи (з запереченнями якого характеру нам доведеться працювати);
• При продажу "складним" клієнтам зможемо акцентувати увагу на важливості нашої пропозиції для кожного з потенційних покупців – зробити акцент на тому, як погано може бути людині з подібними проблемами і як буде добре, коли питання вирішиться;
• Можемо підказати людині варіанти використання рекламованих об'єктів (і це допоможе нам продавати наші товари або послуги ще одній "складній" категорії покупців – чоловікам та жінкам, яким "нічого не потрібно");
• Можемо ефективніше таргетувати рекламу (економити великі суми, оплачуючи рекламні контакти не з усієї аудиторією, а зосередившись лише на тій її частині, в якій відсоток наших потенційних покупців значно більше);
• Можемо чіткіше окреслити завдання відділу активних продажів (якщо у компанії є такий підрозділ) і значно полегшити працю свого персоналу клієнтських відділів в офісах і торгових залах.

Сегментація ринку і складання портрета клієнтів – завдання, що вимагає серйозних зусиль. Однак "пройшовши цей шлях" один раз, Ви отримаєте в свій арсенал надзвичайно потужний маркетинговий інструмент. Оперуйте їм при подачі замовлень агентству, яке буде займатися розміщенням Вашої реклами, давайте цю інформацію в технічних завданнях розробникам офферів, сайтобудівникам та контент-менеджерам – і Ваш "двигун торгівлі" буде працювати з раніше небаченими показниками ефективності.

Що ж стосується зовнішньої реклами – Ви можете звернутися зі своїми маркетинговими завданнями до наших фахівців (в Київську агенцію АНТАРІС). У нас вже є перевірені на практиці кейси і адресні програми під різні сегменти аудиторії, і ми готові створити будь-яку кількість нових. Замовте у нас проведення рекламної кампанії на outdoor-носіях "під ключ" – і ми заощадимо для Вас величезну кількість часу і коштів. А головне – пройдемо всі етапи підготовки та реалізації плану НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ (включаючи створення дієвих макетів реклами та вибір оптимальних локацій для розміщення Вашої зовнішньої реклами) . Доручіть цю роботу професіоналам – і результати не змусять себе чекати.

30.1.2019