Зовнішня реклама в Україні: за що її цінують рекламодавці

Зовнішня реклама в Україні: за що її цінують рекламодавці В цьому огляді ми пропонуємо спробувати розібратися, що такого позитивного знаходять рекламодавці в outdoor-носіях і чому зовнішня реклама в Києві та інших великих містах України є настільки популярною.

Кожного разу, коли керівництво компанії вирішує, що настав час для запуску реклами – перед ними постає одне й те ж запитання: який різновид медіа-носіїв підійде найкращим чином задля просування їх послуг або продукції? І це вірне рішення: адже половина успіху у цій справі залежить від обраного типу реклами, який реалізує максимальну кількість поставлених завдань з найменшими інвестиціями. Саме тут і починається «батл форматів». Перед покупцем ефірного часу або площ постає вибір між пресою, теле-, радіо-, інтернет-рекламою та «вуличними засобами масової комунікації». Всі ці види спілкування з потенційними покупцями по-своєму непогані, але якщо вже мова сьогодні зайшла про зовнішню рекламу, спробуємо з'ясувати позитивні сторони для носіїв такого характеру.

Перший плюс outdoor-конструкцій (через який багато організацій вирішують замовити розміщення зовнішньої реклами, віддаючи перевагу саме цьому формату) – це широке охоплення аудиторії «без обмежень». Якщо Інтернет або телебачення можуть досить точково взаємодіяти з певною публікою (наприклад, розмістити рекламу пиломатеріалів можна на сайтах для любителів різьблення лобзиком або на телеканалах – в передачах, пов'язаних з роботами по ремонту або будівництву будинку), то зовнішня реклама в цьому плані працює значно ширше. Ви можете розмістити інформацію про свій товар поруч з магазинами або ринками інструментів для роботи з деревом – і – крім потрібної аудиторії «поціновувачів лобзиків» – Ваш продукт побачать просто всі, хто вийшов на вулицю. Іншими словами, за допомогою бігбордів та інших носіїв цієї категорії можна активізувати ще й «спонтанні покупки».

Другий плюс – висока ступінь ймовірності отримання контакту з цільовою аудиторією. Реклама на білбордах або лайтбоксах не відключається кнопкою з пульта. Її не можна заблокувати кліком мишки. Не можна «зробити тихіше». У той час, як телевізор можна просто не дивитися. Радіо можна не слухати. Показ Інтернет-реклами можна заборонити на своєму комп'ютері за допомогою відповідних програм, а пресу можна і зовсім не брати до рук. Але ось на вулицю виходить кожен. І там на нас чекає зустріч ... саме з зовнішньою рекламою!

Третій аргумент на користь outdoor-носіїв – ненав'язливість матеріалу. Зовнішня реклама не агресивна і не викликає негативних емоцій. Поодинокий білборд просто «стоїть і сумує» осторонь, нікого не чіпаючи, зовсім один ... А ось інші види рекламы поводяться інакше... Інтернет реклама намагається з'явитися скрізь, де тільки можна, при будь-якому зручному випадку, в будь-якій точці екрану! На деякі сайти нам навіть не дозволять подивитись, доки ми не ознайомимося «з одним дуже цікавим відеороликом ...». І телереклама також вносить свої негативні відтінки в наше життя, коли наша улюблена передача або фільм перериваються хвилин, десь, на 30. Хто ж після такого не засмутиться?

Але повернемося до плюсів зовнішньої реклами. Чергова її перевага – доступність. Якщо підрахувати середню вартість за одну тисячу зорових контактів, то можна виявити, що найбільш низьку ціну за цим критерієм мають outdoor-носії, деякі види Інтернет-реклами і реклама на радіо.

Резюмуючи тези, що були викладені вище, можна зробити висновок, що реклама на щитах (бігбордах, скролах, беклайтах, сітілайтах), а також на перетяжках, пілонах і на інших outdoor-конструкціях займає в списку сучасних медіа-носіїв впевнені позиції. А відтак – цей формат, безумовно, гідний того, щоб ми просували свої товари або послуги і з його використанням.
14.5.2018