Facebook: поєднання зовнішньої реклами та реклами в соціальних мережах дає синергетичний ефект

Facebook: поєднання зовнішньої реклами та реклами в соціальних мережах дає синергетичний ефект
Фахівці найбільшої в світі соціальної мережі, заснованої Марком Цукербергом і його товаришами по навчанню в 2004 році, опублікували звіт, згідно з яким поєднання реклами out-of-home з рекламою в Facebook здатне забезпечити рекламодавцеві більш широке охоплення аудиторії, ніж ці ж медіаканали окремо. Зокрема, по завіреннях маркетологів мультинаціональної соцмережі, що спиралися у своїх висновках на європейські дослідження консалтингових агентств Accenture і Kantar, синергетичний ефект від медіа-міксу з зовнішньої реклами та реклами в Facebook становить, якнайменше, 13%.

Свої дослідження співробітники соцмережі провели на основі даних рекламної кампанії всесвітньо відомого виробника молочної продукції Danone, який просував на ринку Франції, Німеччини та Великобританії органічний йогурт Les 2 Vaches. Маркетологи бренду розраховували залучити нових покупців, для чого і була організована багатоканальна кампанія за участю out-of-home-носіїв, реклами в Фейсбуці і на телебаченні. "Продажі зросли на 6%, що набагато перевищує контрольний показник" - прокоментували ситуацію організатори заходу.

Також, на думку фахівців одного з п'яти найбільш відвідуваних веб-сайтів світу, саме згадані вище носії здатні забезпечити рекламодавцеві саму продуктивну комунікацію з найактивнішою частиною жителів планети - представниками покоління "Y" (1981-1995 роки народження) і покоління "Z" ( народженими після 1995 року). "Опитування показало, що реклама на Facebook і OOH-носії мають набагато більше шансів охопити цю аудиторію, ніж телевізійна та друкована реклама" - резюмували представники найпопулярнішої на планеті соціальної мережі.

Читайте деталізований звіт по темі новини англійською мовою на facebook IQ

2.10.2019